• Optika až domů aneb internet bez limitů

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vám přechod k T-Mobile co nejvíce usnadnili, a proto Vám přinášíme několik informací skrze odpovědi na nejčastější otázky.

 

Co mám dělat, když se nemohu dovolat na uvedené telefonní číslo v dopise?

Děláme maximum pro to, aby linka byla k dispozici v uvedeném čase. Pokud by se i přesto stalo, že se nedovoláte, Vaše telefonní číslo si poznačíme a zavoláme Vám zpět, jakmile to bude možné (zpravidla do 1 hodiny od Vašeho telefonátu v rámci uvedené pracovní doby).

 

Dorazila mi smlouva, ale nemám v ní všechny potřebné informace (cena, jak platit).

Ve smlouvě naleznete základní informace týkající se smluvního vztahu a také základní nastavení objednaných služeb. Další potřebné informace (jak platit, kde si administrovat služby apod.) jsou uvedené na našich stránkách http://www.t-mobile.cz/novyzakaznik

Jestliže jste poskytl kontaktní e-mail, tak všechny potřebné informace jsou Vám také zaslány e-mailem.

 

Mám podepsanou smlouvu, ale nic se neděje.

V dopise jsme Vám uvedli konkrétní den, kdy dojde k technickému přepojení služeb na Vaší adrese. V průběhu několika dnů před tímto dnem Vás bude kontaktovat dispečink našeho technika a domluví si s Vámi čas, kdy u Vás doma provede potřebné přepojení modemu a set-top-boxu.

Instalace na místě je jednoduchá, technik odpojí stávající zařízení a připojí nové zařízení od T-Mobile. Během těchto prací nedochází k žádnému vrtání.

 

Jak to bude s fakturací?

Po ukončení služeb u OptiKabelu Vám bude zasláno finální vyúčtování. Hradit budete jen poměrnou část služeb, kdy je budete u OptiKabelu využívat. Stejně tak budete hradit Vaše nové služby u T-Mobile, tedy první měsíc budete hradit jen ten počet dní, kdy máte služby aktivní a než dojde k vystavení Vyúčtování služeb (to je zákazníkům vystavováno ke konkrétnímu dni, který uvidíte ve své Účastnické smlouvě).

 

Kam se mohu obracet pro dotazy ke službám T-Mobile?

Jakmile Vaše služby budou převedeny k T-Mobile, můžete se obracet na Zákaznické centrum T-Mobile na číslo 800 73 73 73.

Další možnosti kontaktu případně naleznete na stránkách https://www.t-mobile.cz/podpora/obratte-se-na-nas

 

 

 

 

Kontakt

info@optikabel.cz
(+420) 553 039 933

Optikabel na Skype Napište nám

Kontaktní místo
MeshNet Computers
Kysucká 14, Český Těšín
Po-Pá: 8-12 13-16 hod
So-Ne: 9 – 12 hod

Sídlo společnosti
RegioNET Morava, a.s.
Třanovice 350
Třanovice 73953